Informacja dla klientów

Uwagi i sugestie prosimy kierować na adres:
kontakt@bskielce.com.pl

Jeżeli wiadomość ma być potraktowana jako reklamacja musi zawierać dane kontaktowe

W mailu prosimy o wskazanie sposobu odpowiedzi (mailowo, telefonicznie, listownie) oraz o podanie danych teleadresowych do kontaktu (w tym obligatoryjnie nr telefonu)



Ponadto Bank Spółdzielczy w Kielcach informuje, że przygotowaliśmy mozliwość składania wniosku o odroczenie spłaty rat z pomocą bankowości internetowej Bes-Konto


Wypełniony wniosek należy przekazać do Banku w następujacy sposób:

  • Po zalogowaniu należy wybrać kafelek "Kontakt"
  • Następnie "Nowa wiadomość"</li>
  • W kolejnej formatce należy określić kategorię wiadomości "Wniosek Wakacje kredytowe" oraz dołączyc plik pdf z wypełnionym wnioskiem
Wysłanie wniosku wymaga autoryzacji kodem SMS lub zatwierdzenia w aplikacji mobilnej zależnie od używanego sposobu autoryzacji

Wniosek do pobrania